...:::SniperBlogs:::...

Ya Allah, berkatilah kehidupanku seharian, Ya Rahman, Permudahkanlah urusanku, Ya Rahim, Berkatilah segala pekerjaan ku yang tidak melanggar hukum mu. Bismillahirrahmanirrahimm..

Friday, April 30, 2004

Kena Basuh

Pagi ni seperti biasa kitorang kena beratur sebelum masuk dalam bilik kuliah. So, dalam kitorang beratur tu ada sorang lecturer yang akan bagi 'basuh' kitorang. Pagi ni kitorang kena marah pasal semalam ada member kitorang yang ponteng kelas, sebenarnya dia mintak kebenaran.

Tapi diorang kata member aku tu bagi alasan yang nonsence. Alaaa... member aku ni jenis kepa business tapi bukan mata duitan. Dia simpan duit dan nak tambah duit kat bank dah tentu dia yang kena pegi uruskan semua tu. Tapi lect. aku tu ingat dia uruskan untuk mak bapak dia.

So, ekoran salah paham tu diorang suma dah tak benarkan student kuar masa kuliah dengan menggunakan alasan family matters.

Mungkin lepas ni aku akan gunakan alasan macam ni. 'A'kum en. saya nak balik kampung ni kucing kesayangan saya nak bersalin. saya yang kena hantar dia pegi klinik ni. tapi saya bukan bapak kucing tu. Boleh tak?

Tapi lepas tu jangan ada sesapa tanya kena pipi aku ada kesan tangan warna merah. :)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home