...:::SniperBlogs:::...

Ya Allah, berkatilah kehidupanku seharian, Ya Rahman, Permudahkanlah urusanku, Ya Rahim, Berkatilah segala pekerjaan ku yang tidak melanggar hukum mu. Bismillahirrahmanirrahimm..

Wednesday, May 05, 2004

Mancing!!!

Korang ada hobi macam aku ke? kalau macam ni kita bleh kongsi sesama. Aku ngan member aku kt sini suka gi mancing. aku tak reti sangat mancing kat sini pasal bukan tempat aku.

aku cite lah yang dulu masa aku kat kampung aku ada buat keje nelayan sampingan (tiap-tiap minggu gi mancing ke laut). aku tak tau diorang ni kaki pancing lepas aku citer diorang pon citer gak mana diorang selalu mancing. jadilah group mancing kat sini.

bila dah macam tu aku setiap malam sabtu aku gi mancing sampai pagi. pasal aku dok KL dan belaja kat BP so bila aku tak balik, kuar mancing kena masuk gak balik kat asrama. bila masuk dalam kul 4-5 pagi hehehe pak guard tulis macam ni kesalahan aku.

Nama :.............
Kesalahan : Masuk Asrama Lewat.
Waktu : 04.30 Pagi
Alasan : Pegi Mancing (selain bwk rokok dan lighter)

Adoiiii

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home