...:::SniperBlogs:::...

Ya Allah, berkatilah kehidupanku seharian, Ya Rahman, Permudahkanlah urusanku, Ya Rahim, Berkatilah segala pekerjaan ku yang tidak melanggar hukum mu. Bismillahirrahmanirrahimm..

Sunday, October 10, 2004

Latihan Luar..

Aloooo selamat hari-hari...

Kepada kengkawan yang rajin melawat blog aku thanx...
U'r my prrrrreeeenn...
K guys ni ada berita pasal aku n drag ngan 'kengkawan' yang lain...

Untuk aktiviti aku minggu depan aku masukkan ari ni ye..


Seawal 5 pagi aku ngan 'kengkawan' akan memulakan perjalanan ke TELEKOM MELAKA untuk menjalani latihan luar "Fibre Optic". Selama tiga(3) hari..


Balik batu pahat ada kelas.. Tapi selepas tengah hari aku akan balik semula ke KL (umah aku). Untuk menyambut awal ramadhan yang mungkin jatuh pada hari jumaat insya'allah...


Aku tak de cuti.. jadik pada kengkawan yang nak 'upah' sniper minggu depan boleh laaa.. kikikiki.. :)

Dedicated:
Happy ramadhan buat pejal, kak farah, ieza, lynda, adiq, zilz, dayu, sync, jerung, lord ard, dragon etc.. korang jangan malas puasa best puasa ramadhan ni.. sama - sama la kita rasa nikmatnya.. PEACE!!!!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home