...:::SniperBlogs:::...

Ya Allah, berkatilah kehidupanku seharian, Ya Rahman, Permudahkanlah urusanku, Ya Rahim, Berkatilah segala pekerjaan ku yang tidak melanggar hukum mu. Bismillahirrahmanirrahimm..

Friday, September 24, 2004

Sniperurself....

Sepanjang minggu ni aku tak masukkan banyak entry..
aku ada banyak cerita tapi cerita tinggal cerita...

Tidak ada lagi
Cerita untuk kehidupan...
Cerita untuk panduan...
Cerita untuk perjalanan...

Maybe bila ada panggilan...
Aku akan bukak balik pengalaman aku...

But special welcome tu FARAH
Selamat menyertai rakan2 blog kat sini...
Wat NANAThanx 4 story yang ko bagi
Wat aku terkenang kisah masa kecil aku... (SAD)
Wat PIJAN
Jagha mini ko tuh nyangan kasek tia kechik hathi..

Wat kengkawan lain PEACE!!
Wat LYNDA thanx sudi tolong aku
carik tempat praktikal SYNC, ARD sudi tolong aku ngan DRAG

Thanx frenz...
Wat IEZA sori bebanyak kalau shad ada salah silap...
Dulu kita leh bersembang baik je...
Skang ieza dah lain je...
Citer pasal tunang ape suma tu shad cakap terus terang itu sembang kosong ngan
ASRI je tu...
Jadi kalau pasal tu ieza kecik ati it's nothin' than a junk word..

Thanx ALL....


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home