...:::SniperBlogs:::...

Ya Allah, berkatilah kehidupanku seharian, Ya Rahman, Permudahkanlah urusanku, Ya Rahim, Berkatilah segala pekerjaan ku yang tidak melanggar hukum mu. Bismillahirrahmanirrahimm..

Thursday, August 19, 2004

ANNOUNCEMENT....

!!!ANNOUNCEMENT!!!


Mintak maaf kepada kengkawan semua..
Internet kat tempat aku ni ada problem,
Dia jadik lembab nak mampus
Oleh yang demikian aku tak dapat nak melawant blog korang,
Mintak maaf bebanyak....

INsya'allah lepas problem ni settle aku akan
Lawat korang suma...

Lagik satu kawan aku yang aku dah kenal
lebih 4 tahun masa tu aku masih aktif ngan MIRC
dia dah masuk blog aku...
Nama dia: "ladies and gentleman, sniper proudly present INTAN
Peace intan rock u'r life

Satu lagi produk sniperblogs
Baju yang ada logo sniperblogs
PEACE!!!




0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home