...:::SniperBlogs:::...

Ya Allah, berkatilah kehidupanku seharian, Ya Rahman, Permudahkanlah urusanku, Ya Rahim, Berkatilah segala pekerjaan ku yang tidak melanggar hukum mu. Bismillahirrahmanirrahimm..

Friday, August 06, 2004

..................................

.....................

Baru hari ni aku tahu sejujur mana pon kita cuba berkata-kata,
Tetap akan di anggapkan bersalah,
aku nak cerita kat blog ni pon payah,
walaupun aku nak jadikan satu catatan yang sedih,

Semalam aku cuba berlaku jujur,
Aku cuba berterus-terang yang aku dah wat silap...
Tapi semua kata-kata aku di nafikan..
Aku tak leh nak cakap apa yang aku buat,
Tapi nyata sebuah kejujuran itu tidak di hargai...
Malah menjadi satu kesalahan..

Ntah laaa.... dalam keadaan macam ni..
Hati aku tak tenang..
Nak snipe musuh pon peluru mesti melencong laa

K laa wish me luck..
Doakan aku ngan Aisul
Berbaik semula...

K PEACE!!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home