...:::SniperBlogs:::...

Ya Allah, berkatilah kehidupanku seharian, Ya Rahman, Permudahkanlah urusanku, Ya Rahim, Berkatilah segala pekerjaan ku yang tidak melanggar hukum mu. Bismillahirrahmanirrahimm..

Friday, July 23, 2004

Aduhh...



Aduhhhh.... Aduuhhhh...
Ari ni mood aku tak berapa baik...
Aku demam, batuk, sakit kepala,
Makan panadol, minum woods, tido.
Semua masalah dan solution tak jalan gak.

Aduhhh...
Semalam aisul tpon lama skit,
Dia suruh aku wat memacam,
dia membebel aku makan ubat ngan perut kosong,
hidung sumbat dia suruh tinggikan bantal.
Banyak lagi cara dia cakap kat aku.
Maklum laa dia tu NURSE.

Thanx, lepas tu akak angkat aku plak tpon dekat
setengah jam gak laaa...
Terima kasih semua..

Tapi member aku kuarkan ayat ni plak..

"Tiada bahagia bercinta Melainkan Cerita Dongeng" - Sir Anthony Throllope

Fikirkan lahh....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home