...:::SniperBlogs:::...

Ya Allah, berkatilah kehidupanku seharian, Ya Rahman, Permudahkanlah urusanku, Ya Rahim, Berkatilah segala pekerjaan ku yang tidak melanggar hukum mu. Bismillahirrahmanirrahimm..

Friday, July 09, 2004

Perjalanan Bermula....

Perjalan aku kali ni adalah perjalanan perjuangan yang membawa harapan institut aku.

Aku bertanding dalam PKM untuk peringkat pra-kelayakan bagi menentukan siapa yang terbaik layak terus ke final. Oleh kerana itulah Pra-kelayakan ini lebih penting daripada Final itu sendirik.

Aku ambil bidang ICT (Pc Maintanance & Networking). Pemenang akan menerima anugerah Tangan Emas Perdana Menteri.

Itulah impian aku sejak tahun lepas. Sebab tahun lepas aku kalah masa peringkat akhir.

OK selamat tinggal.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home