...:::SniperBlogs:::...

Ya Allah, berkatilah kehidupanku seharian, Ya Rahman, Permudahkanlah urusanku, Ya Rahim, Berkatilah segala pekerjaan ku yang tidak melanggar hukum mu. Bismillahirrahmanirrahimm..

Monday, July 05, 2004

Sniper Kembali...

Assalamualaikum....

Aku kembali semula selepas tiga hari bercuti balik umah, mak ngan ayah aku wat doa selamat tuk aku nak gi PKM.

Sempat gak aku gi 'punch card' semalam. Daripada pagi sampai ke petang lepas tu kena hujan.

Cerita lain hari ni aku sepatutnya kena daftar kan bebudak untuk sessi 2/2004. Tapi aku baru je balik ari ni tak sempat nak join diorang handle bebudak tu semua. Aku sampai batu pahat kul 1.30 pm. Sampai kat adtec ni kul 2. terus masuk kelas wat keje ( surf net je...).

Tu citer tuk ari ni hingga saat ni. Kalau ada cerita menarik malam ni aku masukkan kalau tak de kita jumpa sok.

05 july 2004 / 09.41 pm

Majlis untuk sessi malam di mulakan dengan ucapan disiplin daripada Ketua Warden ADTEC Batu Pahat.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home