...:::SniperBlogs:::...

Ya Allah, berkatilah kehidupanku seharian, Ya Rahman, Permudahkanlah urusanku, Ya Rahim, Berkatilah segala pekerjaan ku yang tidak melanggar hukum mu. Bismillahirrahmanirrahimm..

Friday, June 25, 2004

Start Training Balik...

Semalam aku sampai kat 'sini' lebih kurang pukul 3, membawa sebiji beg galas yang besar. Bersama sekarung penat. Urus bilik siap aku dapat bilik yang hanya tuhan yang tahu keadaan dia. maknanya aku kena bersihkan balik la.

Lepas tu aku jumpa member kampung aku kebetulan aku plak ada nak pegi kem 29 ni. Aku kena kuar lagi sekali biasalah dah dua tahun aku kat sini. Setiap hujung tahun je aku dah start busy. Aku kena pegi untuk kem ni ngan member aku Mack selama lebih kurang 3 hari hingga 1 haribulan. Lepas tu balik kena handle student yang baru masuk. Lepas tu 10 haribulan julai hingga 11 haribulan julai aku ada kat MMU cyberjaya untuk pra-kelayakan pertandingan PKM.

To all my fren doakan kejayaan ku, buat yang tersayang doakan kejayaan abang ye.

Itu cerita aku, sekarang euro'04 dah masuk suku akhir pagi tadi england kalah di tangan portugal. sekarang macam mana penyokong england? nak kita mengganas ke? Tak payah laa... Sebenarnya yang mengganas kat portugal tu diorang bukan penyokong fanatik tapi orang yang kalah dalam pertaruhan sebab each perlawanan diorang akan pasang duit (bet) sapa menang bila pasukan kalah macam tu lah-mengganas. Itu teori konspirasi aku je... HEHEHEHEHE

K PEACE...
Malaysian 4 PEACE..
SniperBlogs 4 PEACE...
All My Fren 4 PEACE...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home