...:::SniperBlogs:::...

Ya Allah, berkatilah kehidupanku seharian, Ya Rahman, Permudahkanlah urusanku, Ya Rahim, Berkatilah segala pekerjaan ku yang tidak melanggar hukum mu. Bismillahirrahmanirrahimm..

Wednesday, June 09, 2004

Selamat Tinggal

Hari semalam adalah penentu kepada masa depan kepada semua senior aku, untuk makluman kitorang belajar dalam sistem trampil dan duduk bawah KSM, so sistem yang kitorang guna adalah sistem 'filing' yang mana memerlukan kitorang menyelesaikan fail mengikut level atau tahap kemahiran yang di tetapkan oleh MLVK,

Aku ambik MLVK maknanya aku ni tak de la pandai mana, just budak belajar biasa je. Semalam PPL atau pegawai pemeriksa luar telah datang. Dalam sistem kitorang akan dua kali pemeriksa. Iaitu pemeriksa dalaman adalah orang KSM sendiri dan untuk student semester akhir PPL akan datang iaitu orang daripada MLVK.

Alhamdulillah senior aku semua lepas dan ada gak kot sorang dua yang sangkut tapi aku dengar semua lepas. tak pe laa.

Semoga masa depan diorang lebih cemerlang di masa akan datang dan terimalah

BON VOYAGE!!! my friend. Thanx 4 everything. Bye

This tribute to

Nur Amin Mubin
Norhaliena
Brader
Cipan
Alang
Kak Ani
Lien
Zarina
Kecik
Khai
Fauzan
Dan semua semester 6 ITDEPT 1/2002 GOOD LUCK!!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home