...:::SniperBlogs:::...

Ya Allah, berkatilah kehidupanku seharian, Ya Rahman, Permudahkanlah urusanku, Ya Rahim, Berkatilah segala pekerjaan ku yang tidak melanggar hukum mu. Bismillahirrahmanirrahimm..

Monday, June 07, 2004

Kita ngumpat skit bleh??

Ini citer pasal orang pompuan laa, alaaa aku pon tak berapa paham pasal aku tak berapa terlibat ngan pompuan ni.

Member aku ni (kali ni nama aku tak leh sebut) ntahapekejadahnya dia cakap kat aku tadi, dia cakap:
My Fren : orang pompuan ni kita tak leh nak percaya sangat!
My Self : Apsal???&%&%**&$
My Fren : Memang kita tak leh nak percaya lah
My Self : Ye la kenape?!@#!%@#
My Fren : Pasal kekadang kita kena main je,kita serius. Jd backup device kena ada.
My Self : Itu depend on sapa kita, sapa pompuan tu. Dia jenis ape, kita jenis ape. kalau ko nak gak backup device :)

So, aku tak paham sangat ape benda yang dia cuba nak sampaikan, tapi dia kata perempuan ni tak berapa bleh nak percaya dia cakap. Ye ke mintak pendapat korang skit. Isikan kat dalam shoutbox aku tu. THANX

PEACE!!!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home