...:::SniperBlogs:::...

Ya Allah, berkatilah kehidupanku seharian, Ya Rahman, Permudahkanlah urusanku, Ya Rahim, Berkatilah segala pekerjaan ku yang tidak melanggar hukum mu. Bismillahirrahmanirrahimm..

Monday, June 07, 2004

Kenangan....

Setiap manusia mempunyai kenangan dan kenangan itulah yang telah mendewasakan dan mematangkan setiap tindakan seseorang itu,

Aku bukak citer pasal kenangan pasal masa aku balik umah semalam, aku sampai je aku nampak sebuah album gambar yang kecil. aku rasa macam kenal je ngan bentuk album dia ni.

bila aku bukak hati aku ada sedikit tersentuh sebab dalam tu gambar aku masa sekolah dlu dan dalam tu jugak la gambar aku masa aku masih ******* hehehe.

lepas ni aku upload untuk kita kongsi sesama gambar yang ada tu hehehe.

K my friend PEACE!!!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home