...:::SniperBlogs:::...

Ya Allah, berkatilah kehidupanku seharian, Ya Rahman, Permudahkanlah urusanku, Ya Rahim, Berkatilah segala pekerjaan ku yang tidak melanggar hukum mu. Bismillahirrahmanirrahimm..

Friday, June 11, 2004

Selamat Bercuti Dan Selamat Tinggal

Hari ni adalah hari terakhir pelajar kat institut kitorang ni, so lepas ni untuk tempoh selama lebih kurang 2 minggu aku tak de kat sini, so, blog ni tidak akan di update selama tempoh itu.

Kepada semua kengkawan aku memohon maaf kalau aku ada terkasar bahasa dan tersilap kata. Dan yang pasti kekasaran tu pasti ada kalau tak korang takkan benci sesungguh kat aku. terutama student perempuan kalau lelaki tu aku ok lagi ngan korang rasanya.

Yang pompuan bukan aku nak berlagak nak jadi lebih baik daripada korang tapi aku terpaksa sebab semua tu adalah untuk kebaikan kita semua apa yang aku buat bukan untuk diri aku sendiri.

Tapi korang dah salah tafsir apa yang aku lakukan, tak pe la dan sekali lagi aku melafazkan maaf. Di sebab kan ego aku tak lafazkan maaf secara face 2 face, tetapi melalui Blog ni yang juga menyimpan cerita dan rahsia aku, aku memohon maaf.

K PEACE!!!

p/s thanx once again to Pn. Nik Mursilah, Mr Heikal, Ms Suriani, Ms Suhaila And Also Mr Amirr, tribute to all my senior

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home