...:::SniperBlogs:::...

Ya Allah, berkatilah kehidupanku seharian, Ya Rahman, Permudahkanlah urusanku, Ya Rahim, Berkatilah segala pekerjaan ku yang tidak melanggar hukum mu. Bismillahirrahmanirrahimm..

Monday, June 28, 2004

Snipe News.

Tiga hari lepas aku daripada klang kena balik gi batu pahat. Skang aku kat Batu Pahat. Esok pepagi lagi aku kena pegi Shah Alam. Aku ada kem motivasi kat sana adooii... bukan sebab aku ni tak cukup motivasi tapi sebab aku kena jumpa semua angkatan perang daripada JTM untuk ke satu pertandingan.

Sekarang aku teringat kat member2 aku yang tengah sedap bercuti ni, amcm famili diorang, mak bapak diorang semua. Hope diorang suma ok.

Lagi ada seminggu aku 'bercuti' walaupun tak cuti sangat tapi tak pe laa. So next week aku ada keje untuk minggu silaturrahim bebudak baru. Mesti sapa yang baca blog aku ni nak tau aku belaja kat ne kan?? Wat masa ni aku tak leh bagi tau dlu. kekekeke tak pe itu supaya cerita tu akan jadi cerita bersiri. Tak pon aku perasan sensorang tak de orang baca pon blogs aku ni kekeke.

Tak pe laa K peace!!!

P/s : Pagi tadi Rep. Chezh Menang!!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home