...:::SniperBlogs:::...

Ya Allah, berkatilah kehidupanku seharian, Ya Rahman, Permudahkanlah urusanku, Ya Rahim, Berkatilah segala pekerjaan ku yang tidak melanggar hukum mu. Bismillahirrahmanirrahimm..

Monday, June 28, 2004

Problem itu ada di mana sahaja!!

Hmmm ntah la,
Aku skang ni bingung, kompius, keliru, n memacam lagi.
Ini semua berlaku bila sorang pompuan yang 's' sayang turut menyayangi 's'. Bila perasaan ni bercampur aduk dari A-Z. Maka Hardisk kat kepala aku ni dah tak mencukupi untuk memuatkan program dan software yang perlu di masukkan.

Bila dah macam ni serasa macam RAM dah tak cukup plak. Processor yang ada kat sebelah hardisk tu pon rasa cam slow je jadinya. Bila simptom ni berlaku maka itu lah tanda awal untuk terjadinya lambat 'pickup'.

Itulah yang berlaku pada 's' skang ni. Sedikit nasihat untuk ko 's'. Dia dah bagi hati dia kat ko dan segala perasaan dia ada pada ko. Jadi janganlah risau cerita lama takkan berulang kalau ko tak ulang cerita tu. Ubah jalan cerita yang sedang ko lalui. Satu lagi ko sebagai lelaki jangan selalu buruk sangka. Ok bersabar bebanyak dan jaga diri tu 's' ko ada keje penting dalam bulan ni.

K harap ko tak fikir yang bukan2 pompuan tu dah sayangkan ko dan ingat bukan senang pompuan yang semacam dia nak bagi perasaan dan hati dia pada orang lelaki. ok?? ingat tu. Skang dia adalah sebahagian daripada ko. jaga dia bebaik. k.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home