...:::SniperBlogs:::...

Ya Allah, berkatilah kehidupanku seharian, Ya Rahman, Permudahkanlah urusanku, Ya Rahim, Berkatilah segala pekerjaan ku yang tidak melanggar hukum mu. Bismillahirrahmanirrahimm..

Friday, June 25, 2004

Aku nak ucapkan terima kasih kat sini.

Aku sebenarnya malu nak ceritakan aku masa start cuti ari tu aku masuk spital kejap. kena tahan kat wad. masuk wad biasa je. tak de la sampai masuk ICU.

Citer sebenarnya cam ni dulu masa aku kat sekolah dlu aku ni jenis aktif bersukan dan aku bermain dalam sukan ragbi. so, dalam satu kejohanan aku terlibat la dengan kecederaan (kemalangan). otot aku kat betis sebelah kanan mengalami sedikit ulser heheh (koyak,robek dan sewaktu dengannya). Selepas melalui terapi dan rawatan sepatutnya dah OK.

Bila aku sambung balik belaja kat sini()aku ikut sukan tarik tali plak. Dalam tahun 2002 aku ada dua kali kena sakit tapi aku ingat sakit biasa je. aku biar lepas tu dia OK. Tahun ni aku ikut lagi sekali sukan tarik tali + ragbi. Masa latihan tarik tali aku kena lagi sekali yang ni pegi spital dan aku dapati sakit aku yang dulu tu datang balik. Maknanya dia luka balik la.

Aku kena rehat makan ubat ada banyak jenis. semua ni sendiri tanggung tau. kalau ikut institut mau tak leh main aku. dalam kejohanan tu kitorang dapat tempat ketiga. itu je la yang termampu.

Masa nak cuti minggu lepas aku sampai rumah terus je kaki aku sakit aku gi klinik dia nak tahan aku. pasal nak wat rawatan katanya. tapi aku gi spital kerajaan aku masuk sana 3 hari. Korang nak tau walaupun sakit aku bahagia kat spital tu. Korang tau kenapa?? Haa.. tu laa korang budak lagi.mana tau apeĀ².

So, thanx wat semua 'misi' yang tolong jaga budak besar ni. ada dua tiga orang misi tu rapat ngan aku.hubungan tak leh cerita sensitif.hehehe. So, thanx doktor kumar n doktor saiful. aku ingat diorang baca blog aku ni. pasal aku suruh.hehehe

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home