...:::SniperBlogs:::...

Ya Allah, berkatilah kehidupanku seharian, Ya Rahman, Permudahkanlah urusanku, Ya Rahim, Berkatilah segala pekerjaan ku yang tidak melanggar hukum mu. Bismillahirrahmanirrahimm..

Tuesday, June 29, 2004

Berpisah kita untuk semetara waktu.

Assalamualaikumm..

Kejap lagi aku nak bertolak ke Shah Alam, untuk kem yang aku cakapkan tu. Tak pe la. Doakan aku dan lecturer aku selamat sampai dan balik.

Tapi sebenarnya pada aku sama je cam aku balik pasal umah aku kat sana. Tak pe la untuk kawan aku mack thanx tuk ari semalam.

Balik ni aku ingat nak gi spital jap la nak jumpa 'nurse' yang jaga aku ari tu baik tau dia ni dia jaga hati aku sekali hehehe :)

K bye Berpisah Kita Untuk Sementara Waktu....

PEACE 4 ALL !!!!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home