...:::SniperBlogs:::...

Ya Allah, berkatilah kehidupanku seharian, Ya Rahman, Permudahkanlah urusanku, Ya Rahim, Berkatilah segala pekerjaan ku yang tidak melanggar hukum mu. Bismillahirrahmanirrahimm..

Thursday, July 08, 2004

COPA AMERICA

COPA AMERICA


Pagi Semalam COPA AMERICA telah bermula dengan perlawanan permulaan antara COLOMBIA LWN VENEZUELA dengan keputusan COLOMBIA menang 1-0.

Pagi esok aku plak yang gi lawan hehehe. Hmm.... aku pening laa, risau kalau-kalau aku tak lepas gi final, tahun ni memang aku nak sangat gi final. Sebab ini tahun last aku bleh bertanding. Ya Allah kurniakanlah aku kekuatan semangat dan jasmani... Aminnn...

Harap tahun ni nasib dan tuah akan menyebelahi aku sebab aku rasa aku dah wat persiapan secukupnya...

Kita tinggu je la keputusan dia nanti, kalau aku tak layak gi final pun aku harap kawan aku sorang lagi tu layak.

Ape2 pon WISH ME LUCK OK??

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home