...:::SniperBlogs:::...

Ya Allah, berkatilah kehidupanku seharian, Ya Rahman, Permudahkanlah urusanku, Ya Rahim, Berkatilah segala pekerjaan ku yang tidak melanggar hukum mu. Bismillahirrahmanirrahimm..

Monday, July 19, 2004

Sekembali dari cuti dua hari... (dua hr je....)

Cerita Masa Cuti



Cerita malam sabtu (jumaat malam) aku gi mancing, mancing kejap je.. lepas tu rasa tak best sebab umpan nye tak best.. pakai udang, udang kat pasar plak tu..

Balik umah member aku kejap gi masak udang yang kitorang wat umpan tadi, aku masak. tak tau la sedap tak sedap aku makan je.. lepas tu g Melaka. masa ni member aku sorang buat hal. Nama dia TIONG (bukan nama sebenar). Dia isi minyak RM 20 tapi dia keliru antara minyak meter dengan ringgit meter. minyak meter tulis 14.bla bla bla.

Dia boleh tunggu duit baki. sedang kan dia dah bagi duit 20 kan dan cukup tu. dia kena marah ngan pak cik attendan tu hehehe :)

Masa balik plak hujan lebat member aku drive sabar je laaa....

Pagi, sampai umah member aku kul 5.30, kul 8.30 plak aku balik KL, jumpa mak aku, ayah aku, adik aku, cakap kat diorang pasal aku kalah ari tu... semalam jumpa MAK (we) aku... punch card jap.. minta maaf ngan dia pasal aku salah sangka ngan dia kelmarin. nasib baik dia ok kan je.. Terima Kasih AISUL...

Dia bagi aku mesej ni...

Yakinlah Tidak Ada Satu Kejadian
Pun Yang Sia-sia..
Tidak Ada Satu Kejadian Pun Yang
Berlaku Tanpa Makna...
Sangat-sangat rugi jika kita
Mengharungi Kehidupan Tanpa Mendapat
Sebarang Pengajaran Dari Ape Yang Sedang Di
Lalui....

TQ AISUL...


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home