...:::SniperBlogs:::...

Ya Allah, berkatilah kehidupanku seharian, Ya Rahman, Permudahkanlah urusanku, Ya Rahim, Berkatilah segala pekerjaan ku yang tidak melanggar hukum mu. Bismillahirrahmanirrahimm..

Monday, July 12, 2004

Hmmmm...

Masalah Ke Problem

Masalah ke problem...
Ntah laa
Korang pernah rasa tak macam mana bila hidup
anda semua di kelilingi oleh orang yang berumur lebih rendah?

Kekadang orang tu berumur lebih tinggi tapi perangai macam berumur rendah?
Memang memeningkan,
semua ni berlaku kepada aku,
kat sini!!

Rasa aku dah tak sabar nak balik dan abis daripada tempat ni.
Minggu ni aku tak dapat nak jumpa mata air aku.
Lembik skit aku tak dapat 'punch card' hehehe :)

Kelmarin aku baru balik daripada MMU Cyberjaya.
best gak kat sana, ramai .........

nanti aku upload gamba masa kat sana nanti.

Korang baca Cerita "Kawan" Kat Blog Zilz

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home