...:::SniperBlogs:::...

Ya Allah, berkatilah kehidupanku seharian, Ya Rahman, Permudahkanlah urusanku, Ya Rahim, Berkatilah segala pekerjaan ku yang tidak melanggar hukum mu. Bismillahirrahmanirrahimm..

Thursday, July 22, 2004

Posting Ari Ni...


Aku sebenarnya rasa cam malas nak taip posting 4 today,
Lagi plak aku tengah tak sihat,(demam)
Ari ni aku masuk dan berkenalan dengan beberapa blogger lagi..
Antaranya Raptor-X, RiaQisTina,
dan ada la dalam dua tiga orang lagi..

Pagi tadi ada meeting,
Aku terlibat, sejak kelab dalam course aku di tubuhkan aku tak
pernah masuk meeting, ni first time aku masuk.
yang dulu bukan aku tak nak tapi sebab bz.

Bila aku dalam meeting aku duduk kat kerusi.
Aku ada jawatan tapi kecil je..
Bila meeting mula je...
meja memasing panas..
Sikit lagi ahli mesyuarat nak gaduh..

Tapi diorang tak patut emosional dalam mesyuarat.
Jadi kalau aku ada salah ape2 aku mintak maaf yee.
Nx meeting aku harp tak jadik cam ni...

OK PEACE!!!
One Shoot One Kill - One Problem One Solution...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home