...:::SniperBlogs:::...

Ya Allah, berkatilah kehidupanku seharian, Ya Rahman, Permudahkanlah urusanku, Ya Rahim, Berkatilah segala pekerjaan ku yang tidak melanggar hukum mu. Bismillahirrahmanirrahimm..

Tuesday, July 27, 2004

Salam sejahtera...


Salam sejahtera keatas kawan-kawan yang
pernah memasuki blog aku...
terima kasih semua atas bantuan dan sokongan kalian..

Wat kawan yang akan meninggalkan kita wat sementara waktu
Nurulhidayu selamat bercuti dan semoga bergembira..
bawak balik ole-ole untuk kengkawan kat sini..

Perkembangan kesihatan aku plak...
Aku tak berapa sihat lagi masih sakit lagi tapi demam
dah kebah cuma tinggal batuk je lagi..

Terima kasih lagi wat Aisul plak
selama aku sakit dia amik berat dan beri perhatian kat aku..
kalau dia sakit tak tentu lagi aku bleh
jaga dia cam tu..

Thanx sayang..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home