...:::SniperBlogs:::...

Ya Allah, berkatilah kehidupanku seharian, Ya Rahman, Permudahkanlah urusanku, Ya Rahim, Berkatilah segala pekerjaan ku yang tidak melanggar hukum mu. Bismillahirrahmanirrahimm..

Friday, August 27, 2004

Selamat Bercuti...

Selamat hari merdeka!!
MERDEKA!! MERDEKA!! MERDEKA!!
Semoga allah kekalkan keamanan
negara yang kita cintai ni...

Sempena Merdeka ni
Musim cuti datang lagik..
Esok aku dah start cuti..
Malam ni pon dah ramai member2 aku yang balik
Yang naik motor tunggang dengan cermat

Aku balik Kl pagi sok kul 8.30
Kitorang cuti seminggu jadik maknanya seminggu laa aku tak de...
Pada kengkawan lepas cuti aku masuk balik OK??

Ieza, asri, zilz(balik ari ni ke perak jg diri bebaik), Dragon, jerung, sync, budakaca A.K.A Onizuka, dan lelain laa yang ada kat sniperfriends tu..
PEACE SUMA!!!

Mybe balik ni ada cerita terbaru "Dari Lensa DigiCam Sniper" Tunggu!!! hehee



MERDEKA!!!
MERDEKA!!!
MERDEKA!!!



0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home