...:::SniperBlogs:::...

Ya Allah, berkatilah kehidupanku seharian, Ya Rahman, Permudahkanlah urusanku, Ya Rahim, Berkatilah segala pekerjaan ku yang tidak melanggar hukum mu. Bismillahirrahmanirrahimm..

Friday, September 10, 2004

Hidup - Impian, Cita - cita dan harapan

Salam dunia..
Salam dunia ku...
Salam Hidup..
Salam Hidup ku...

Dunia kita, kamu, dan aku
Dunia ini berbeza..
Hidup kita, kamu dan aku
Hidup ini berbeza..

Beza ini mungkin nampak
Mungkin tidak,
Tapi selagi kita hidup
Arah yang dituju itu sama saja..
Mati.. itu lah yang pasti..

Ke mana hala di tuju..
Ke mana ranjau di redah..
Ke mana haluan di bawa..
Ke sana kita akan menuju...

Sebelum kita ke sana..
Sebelum aku ke sana..
Maaf jua ingin di pinta
Seribu salah dan silap
Harap di maafi..

Kerana aku ciptaan rabbul izzati..
Tiada lengkap dan sempurna diri..
Kengkawan, mak, ayah, adik, dan kekasih ku
Muhasabah ku hari ini ikhlas dari hati..

Andai hari esok tiada lagi buat ku..
Andai hari ini terakhir buatku..
Biarlah aku terus mencari apa yang kita semua cari
Biarlah kita bertemu di sana..

Terima kasih untuk semua yang telah kalian berikan..
Aku berharap aku tidak akan meminta...
Halalkan makan minum..
Halalkan belanja kalian pada aku..
Maafkan kekasaran aku pada kalia..

Wassalam..
PEACE!!
Terimalah 'Please Forgive me - Bryan Adams'

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home