...:::SniperBlogs:::...

Ya Allah, berkatilah kehidupanku seharian, Ya Rahman, Permudahkanlah urusanku, Ya Rahim, Berkatilah segala pekerjaan ku yang tidak melanggar hukum mu. Bismillahirrahmanirrahimm..

Wednesday, May 05, 2004

Hehehehe.......

Sebelum sessi kedua waktu kelas berakhir, sorang-sorang 'penyamun' kelas aku kena berjanji. Diorang ni kawan aku gak. Tapi dah wat salah pasal masuk kelas lewat je.

Denda diorang kena ialah kena berjanji ..... kejap lagi aku cerita macam mana.

"saya (nama) dengan no. daftar pelatih.............. berjanji akan datang kelas awal buat tugasan dengan cepat dan hantar mengikut waktu yang di tetapkan. sekiranya gagal diploma (diulangi diploma) saya akan terjejas dan mungkin di gantung"

hehehhe sampai camtu sekali dia punya hukuman.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home