...:::SniperBlogs:::...

Ya Allah, berkatilah kehidupanku seharian, Ya Rahman, Permudahkanlah urusanku, Ya Rahim, Berkatilah segala pekerjaan ku yang tidak melanggar hukum mu. Bismillahirrahmanirrahimm..

Tuesday, October 26, 2004

Salam Ramadhan...


Assalamualaikum...
Pekaba semua kengkawan aku??
Malas aku nak nyebutnya..
Kang yang tak termasuk kecik ati ( Asri kecik ati ngan aku)

Assalamualaikum...
Macam mana puasa kalian??
Cukup ke?? (Yang laki laa... )
Jangan ponteng tau..
Kita ponteng sehari takkan dapat ganti walau puasa setahun ( berkat ramadhan tu...)

Assalamualaikum..
Aku susah dan jarang masuk dah blog aku ni...
Pelbagai masalah yang menghalang aku meneruskan xtvt blogging aku..

Assalamualaikum..
Aku dah tak tau nak cakap ape lagik...
Aku tinggal kalian dengan ucapan salam ramadhan
Jangan biar ramadhan ini berlalu dengan sia - sia
Mungkin tahun depan kita dah tak jumpa lagik??
Tul tak NANA???


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home