...:::SniperBlogs:::...

Ya Allah, berkatilah kehidupanku seharian, Ya Rahman, Permudahkanlah urusanku, Ya Rahim, Berkatilah segala pekerjaan ku yang tidak melanggar hukum mu. Bismillahirrahmanirrahimm..

Monday, November 22, 2004

Dari jauh ku kirim salam,
Dari jauh ku pohon maaf,
Salam lebaran di kirim,
Setelah ramadhan berakhir.

Terkasar bahasa tesilap kata,
Maaf jua yang daku pinta,
Andai sudi memberi,
Keberkatan jua yang ku doakan..

Wat semua kengkawan, ari ni aku dapat masuk balik dalam blog aku yang tak seberapa ni.
Setelah lebih kurang sebulan bercuti.
Wat semua yang tinggalkan mesej maaf aku tak dapat nak balas.
Lepas ni aku STOP kejap sambung tahun depan or bila aku free
So, i can say babai lah ye...
PEACE!!! n jaga diri korang bebaik,
Kalau Tak korang sape lagik????
BYE.. BYE.. :-(( :-((

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home