...:::SniperBlogs:::...

Ya Allah, berkatilah kehidupanku seharian, Ya Rahman, Permudahkanlah urusanku, Ya Rahim, Berkatilah segala pekerjaan ku yang tidak melanggar hukum mu. Bismillahirrahmanirrahimm..

Wednesday, January 18, 2006

DaNte Speaking here!!

Eley tajuk je macam tuh, isi yang aku nak cerita nih bukan ape pon... rilek2 jek asalkan ada benda nak taip sehari satu entry ckop la nak mengisi masa lapang aku kat ofis nih.. banyak gila masa lapang smpai tak tau ada masa lapang ke tak... bila kenang member2 lain ada keje best, gaji best, hidup dah best.. aku terasa ketinggalan plak.. ye la ngn idup terumbang-ambing nih.. ye ke? aku rasa ok jek... eley bohong nih... Pagi tadi korang dengar ERA tak? aku dengar sebelum aku g keje pagi tadi, they talk about relation between girls n boys, men n woman. Ala cite pasal duit la ape lagek. Topic pagi berkisar kepada lelaki zaman skang nih lebih manja a.k.a tak gentle a.k.a pompuan banyak kuar duit ntuk lelaki... banyak la komplen2 yang di dengar, paling aku sker dengar ada sorang mamat tuh cite pasal awek dia slalu blanja makan n etc.. bila dia nak bayar awek dia dah bayar dlu, so DJ tuh tanya (sape lagek K&K la) orang keliling tak berkata ape ke? mamat tuh slamber jek jawab, "awek aku, aku punyer pasal la..." tapi memang ramai orang pompuan call ngadu balak diorang cam ni.. iye ke kita lelaki nih dah lain? lain cam ne ekk? Kah kah kah kalau aku rezeki aku tak tolak tapi better tolak ansur la... Jangan sedey bakang arey sodah la... Ada sorang laki plak bagi pendapat dia kata kalau jmp laki cam nih tinggal jek... bley ke? mana bley... kalu dah sayang.. ingat megi ape? keh keh keh ape2 laa...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home