...:::SniperBlogs:::...

Ya Allah, berkatilah kehidupanku seharian, Ya Rahman, Permudahkanlah urusanku, Ya Rahim, Berkatilah segala pekerjaan ku yang tidak melanggar hukum mu. Bismillahirrahmanirrahimm..

Wednesday, January 11, 2006

Segala puji ke atas Mu Ya Allah...

Yes that's right segala puji bagi allah atas setiap yang berlaku,
banyak sangat pengalaman aku alami dalam hujung 2005 dan awal tahun 2006,
aku 'kehilangan' orang yang aku sayang pada oktober,
Nasib baik ada insan yang masih menyayangi aku,
Namun hari ini beberapa minit sebelum ini aku menerima,
Satu lagi berita yang menyedihkan, sekali lagi aku gagal dalam *****
Aku sekali lagi kehilangan orang yang aku sayang...
Aku terlalu sedih saat ini. mungkin aku adalah orang yang bertuah kerana menerima ujian sesukar ini...
sungguh aku tak sangka, harapan tinggal harapan, janji tinggal janji, tiada siapa bersalah, tiada siapa yang silap, cuma tuahn lebih berkuasa menentukan hidup kita semua...

Assalamualaikum....
Peace On Earth....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home