...:::SniperBlogs:::...

Ya Allah, berkatilah kehidupanku seharian, Ya Rahman, Permudahkanlah urusanku, Ya Rahim, Berkatilah segala pekerjaan ku yang tidak melanggar hukum mu. Bismillahirrahmanirrahimm..

Tuesday, June 07, 2005

Assalamualaikum...

Selamat pagi dan salam sejahtera..
Alhamdulillah dengan rahmat dan berkat daripada Allah(SWT) dengan jayanya segulung diploma sebagai permulaan telah berada dalam tangan. Insya'Allah dengan peluang yang ada tiada cita2 lain yang ingin aku laksanakan selain membantu kedua orang tua ku yang telah membantu dan menyara aku selama ini..

Buat kengkawan seperjuangan bukan aku sengaja untuk menyimpan dendam, tapi aku tak mampu nak melupakan cerita lama.. kenangan 'manis' yang korang berikan tak mungkin dapat aku lupakan. dan hari ini kenangan itu semakin kuat terngiang2 di telinga ini.. Namun atas apa yang berlaku aku masih mampu memohon maaf atas dasar manusia yang duduk sebagai jiran.

Andai lepas nih ada antara kita yang terasa lagi, aku bukan menyisih bukan menjauh, tapi inilah apa yang aku rasa, kenangan 'manis' yang semakin kuat terngiang, semakin kuat hati ingin menjauhi tempat yang menyimpan 1001 cerita dalam 3 tahun kehidupan aku. Di tanah bernama BATU PAHAT.

Maaf, maaf dan maaf atas pendirian aku yang tidak berubah dan kepercayaan aku yang lebur sejak setahun lalu. Kenangan mengajar aku untuk menyimpan dan berdikari dan berusaha untuk diri sendiri. Sampai sini cerita 3 tahun.. Tamat di sini cerita 3 tahun

Bye...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home