...:::SniperBlogs:::...

Ya Allah, berkatilah kehidupanku seharian, Ya Rahman, Permudahkanlah urusanku, Ya Rahim, Berkatilah segala pekerjaan ku yang tidak melanggar hukum mu. Bismillahirrahmanirrahimm..

Tuesday, March 08, 2005

SPM Result

Assalamualaikum...
Salam sejahtera ke atas pembaca cerita-cerita dalam blog aku. walaupun aku tau tak brape ramai yang baca blog aku.

Hari ni tak de apa sangat yang aku nak masukkan cuma aku bengang skit pasal virus sasser menyerang aku kembali. Aku tak salahkan network ke ape ke... memang salah aku sendiri pun sebab guna p2p software tuk donload movie, skang nih tengah kumpul anime naruto series.

Tapi dalam tuh kena gak laa aku menerima serangan virus sasser daripada p2p nih.

Untuk kengkawan, kawan kepada kengkawan, sedara kepada kawan kengkawan aku sedara kepada sedara kepada kawan kengkawan aku punya kawan punya sedara, yang amik SPM aku ucapkan selamat berjaya. Ini adalah permulaan untuk pergi ke peringkat yang lebih tinggi lagi. Kejayaan masa kini adalah permulaan kepada kejayaan di masa hadapan. Namun kegagalan hari ini bukan kegagalan untuk selamanya.

So, nothing else.. selamat berjaya.. lagi satu jangan guna p2p kalau safety tak cukup power lagik...

Assalamualaikum...
p/s: bz skit minggu nih...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home