...:::SniperBlogs:::...

Ya Allah, berkatilah kehidupanku seharian, Ya Rahman, Permudahkanlah urusanku, Ya Rahim, Berkatilah segala pekerjaan ku yang tidak melanggar hukum mu. Bismillahirrahmanirrahimm..

Monday, February 07, 2005

Hari ini dan semalam....

Assalamualaikum...
"Mintak maaf lewat bang" itulah ungkapan yang mampu aku ungkapkan setibanya aku di ofis. Dengan muka tak bersalah dan berbekal sengih kerang busuk, aku melangkah masuk dan terus menekan butang hijau pada CPU komputer di meja aku. Seperti biasa selalu aku akan bukak internet browser kegemaran aku opera browser, aku menaip alamat http://www.darkthrone.com aku nak tengok kot ada sesiapa yang menyerang aku, nampaknya semua pemain menjadi tamak. Baki terakhir gold aku adalah berjumlah 500k jadi dalam 2 hari aku tak login sepatutnya aku dah ada dalam 4M gold, tapi pagi ni aku masuk baki aku tinggal 400k. hampeh aku kena serang secara terus menerus. ok habis cite game aku.

Semalam aku turun KL jumpa dengan Bell, Dragon, Mal dan Rozi(member bell). Abih aku tak berapa kenal diorang aku tak de laa nak sembang sangat, tapi mata aku asyik kat sorang awek yang makan kat sebelah aku. ahaks minat plak aku nengok dia, so aku letak beg kecil yang aku bawak ke atas meja. aku angkat punggung aku aku pegi kat meja awek tu. aku sapa dia 'hai'. Lepas tu aku sembang la sesikit ngan dia dan nama dia MAS. Aku mintak no telefon dia, dia tak bagi. So, aku bagi la no telefon aku. Aku tak harap pun dia telefon aku, tapi malam tadi dalam pukul 9++ dia telefon aku. Amboi suara dia lembut siottt... :) (huh! dosa aku ngan t****g aku..)

Semalam gak aku telah pegi LTDL, tapi aku tak pegi masa perlumbaan. Aku pegi masa dah abih perlumbaan jadik tak banyak yang sempat aku ambik gambar. Cuma beberapa keping ni aje laa... Terimalah untuk tatapan bersama.


Ini kereta marshal,
Saiz gambar ni besar,
kalau nak jelas korang leh 'Save As'



Ini press confrence,
Jersi kuning Ryan Coxx(Barloworld Team),
Biru Grame Brown(Panaria),
dan jersi Juara Asia
Koji Fukushima(Bridgestone Anchor).



Ini gambar aku ngan salah sorang
pelumba pasukan Juara keseluruhan LTDL
Barloworld Team,
Terima kasih dan Tahniah!



Ini plak gambar kawan aku,
wat muka tak bersalah ko eekk!
siap beli Hi-Fi lagik tu.. OK PEACE!!

Assalamualaikum... BYe...

P/s : Dahlaa ieza lupakan je laa..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home