...:::SniperBlogs:::...

Ya Allah, berkatilah kehidupanku seharian, Ya Rahman, Permudahkanlah urusanku, Ya Rahim, Berkatilah segala pekerjaan ku yang tidak melanggar hukum mu. Bismillahirrahmanirrahimm..

Wednesday, March 09, 2005

keletak... keletuk..

Assalamualaikum...
Selamat sejahtera kepada kengkawan dan sahabat-sahabat aku. Semoga hidup kita sentiasa dalam keberkatan - Nya.

Hari ni aku kena ikut bos aku buat acceptance test, kerja tak de makna pun, letih je aku nak jalan from floor 2 floor.

Sorang kawan aku dan meningkatkan lagi pengetahuan dia, kenal ngan drag? Dia ada wat satu forum bebas, jadi semua dalam bidang kuasa dia laa... Mintak jangan hack dah laa.. :D

Klik SINI untuk melawat forum tuh. Jumpa aku kat sana, :D

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home