...:::SniperBlogs:::...

Ya Allah, berkatilah kehidupanku seharian, Ya Rahman, Permudahkanlah urusanku, Ya Rahim, Berkatilah segala pekerjaan ku yang tidak melanggar hukum mu. Bismillahirrahmanirrahimm..

Wednesday, June 01, 2005

Assalamualaikum...

Selamat pagi,
Chowsan,
Kalaivannakkam..

Hari nih, suma dah settle, dah selesai, alhamdulillah kerana usaha yang selama ini aku curahkan pada projek aku, berjaya aku persembahkan semalam. Walaupun projek aku tidak 100% berfungsi. Credits thanx to all my fren n my team mate diorang suma yang mencurahkan tenaga untuk menyiapkan kertas laporan dan kertas kerja. Tanpa diorang suma nih memang keje aku tak siap laa jawabnye...

Minggu nih juga adalah minggu kedua terakhir tapi aku masih tak abih gak daripada adtec nih pasal aku kena membayar jasa penyelia aku dengan menjadi jurulatih kepada saudara dragon iaitu anak murid kepada penyelia kumpulan aku untuk persiapan menghadapi pertandingan kemahiran. Doakan dia berjaya, aku pun doakan ko berjaya drag.

Kepada semua kengkawan, aku mintak maaf semua salah silap selama aku kat sini. Moga selepas ini tidak akan ada yang menyimpan dendam atau rasa marah. Jasa korang semua akan aku kenang sampai mati. Insya'allah panjang umur kita akan berjumpa lagi, insya'Allah.. aku bukan pergi jauh pun.. aku nak balik sabah keje kat sana dan mulakan hidup aku semula kat sana..

Terima kasih semua..
Fanito, Hastalavista, bye..
Assalamualaikum...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home