...:::SniperBlogs:::...

Ya Allah, berkatilah kehidupanku seharian, Ya Rahman, Permudahkanlah urusanku, Ya Rahim, Berkatilah segala pekerjaan ku yang tidak melanggar hukum mu. Bismillahirrahmanirrahimm..

Tuesday, February 28, 2006

Tell me something....

i don't know la ape nak cite ari nih... Since aku change ma job, dan every day makin bz. aku dah mampu lupakan masalah yang lepas.. but still ada lagi kalu malam tuh mmpi aku wat kaco jek.. semakin aku cuba benci kat dia. makin aku rasa sayang kat dia.. ntah la mybe perasaan je kot.. harap pas dia tunang aku dapat la lupakan dia.... aku tak nak jadi cam ni dah... aku tak nak dah cintan2 nih.. hehe mybe la kot.. tapi sape dapat halang perasaan daripada membangun ekk? chehh membangun ntah la let it be la... ngeh ngeh ngeh... assalamualaikum.... babaii...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home