...:::SniperBlogs:::...

Ya Allah, berkatilah kehidupanku seharian, Ya Rahman, Permudahkanlah urusanku, Ya Rahim, Berkatilah segala pekerjaan ku yang tidak melanggar hukum mu. Bismillahirrahmanirrahimm..

Thursday, May 06, 2004

Hujan..

pagi ni hujan turun dengar kata start kul dua pagi, patut la aku macam malas je bangun pagi tadi,(aku tido dalam kul 11), kalau tak 'member' aku kejutkan tak bangun aku. masuk kelas masih hujan, tengah taip blog ni pon masih hujan, tengah hujan pon masih dalam kelas taip blog.

tapi macam orang kata hujan tu bawa rahmat bukan encik rahmat. betul kot sebab aku rasa macam nak tido je itu kot rahmat hujan tuk aku.

member aku kat sebelah sibuk jawab dan ngantor email, sambil buat aktiviti kegemaran dia chatting kat YM. aku tak gemar sangat.

semalam aku cuba dapatkan laman guestbook free untuk korang masukkan catatan dalam blog aku ni tapi sampai ari ni tak dapat lagi.

internet lembab maaa.... lecturer dahla takde jawapannya boring, tambah ngan internet lembab samadengan boring kuasa dua.

rumus dia macam ni :
x lect. = boring
internet slow = boring

x lect. x int. lembab = boringĀ²

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home