...:::SniperBlogs:::...

Ya Allah, berkatilah kehidupanku seharian, Ya Rahman, Permudahkanlah urusanku, Ya Rahim, Berkatilah segala pekerjaan ku yang tidak melanggar hukum mu. Bismillahirrahmanirrahimm..

Thursday, May 13, 2004

Jangan Biarkan kehidupan Anda Diselubungi MISTERI........

Korang percaya tak pada benda-benda yang mistik ni? Tak kira lah, nampak hantu ke, asrama berhantu ke, member ko hantu ke, ko kenal ngan mana-mana hantu ke, macam-macam kejadian misteri dan aneh itu di panggil mistik.

Selain itu benda yang sukar di fahami oleh akal fikiran manusia dan tidak boleh di lihat juga mistik. Ada jugak yang masih sukar di fahami akal fikiran lelaki dan selalu membuat orang perempuan menjadi 'gila' di panggil kosmetik,

Ok, kita sambung balik cerita, pasal mistik atau misteri ni, aku tak tau bila ianya bermula, tapi yang aku dapat kesan citer ni berlaku dua tiga hari lepas. Cerita ni lambat masuk blog aku pasal baru hari ni aku tau.

______________________________________________________________________________________

Sari berita utama, beberapa orang perempuan daripada asrama student perempuan telah mengalami kekejangan otot dan gangguan emosi adalah di percayai di sebabkan oleh gangguan makhluk halus.

sehalus mana makhluk itu tidak dapat di kenalpasti mungkin sehalus budi kot? tapi seriusnye benda ni pernah melanda dan aku terlibat sebagai ghostbuster, itu cerita masa aku sem 1. sekarang dia datang balik mungkin ada budak perempuan yang 'buat foul' dengan menatang tu.

Mungkin mulut diorang celupar, majlis mengumpat meriah, majlis mengutuk harmoni, majlis mengata secara besar-besaran. Ini semua perkara yang boleh mengakibatkan 'penghuni' asal kawasan tapak pembinaan berkenaan 'marah'

Ok laaa buat bebudak kelas aku yang perempuan jaga diri bebaik, jaga kebersihan diri, dan jaga la.. keharmonian hidup bersama 'orang-orang di sekitar anda'.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home