...:::SniperBlogs:::...

Ya Allah, berkatilah kehidupanku seharian, Ya Rahman, Permudahkanlah urusanku, Ya Rahim, Berkatilah segala pekerjaan ku yang tidak melanggar hukum mu. Bismillahirrahmanirrahimm..

Tuesday, May 11, 2004

KUARANTIN...

Macam seorang pembawa virus dalam cerita orang putih tu, dia akan di kuarantin. tak pon pembawa virus SARS yang di kuarantin sebaik turun daripada airport.

aku pon kena kuarantin gak tapi bukan sebab aku pembawa virus tapi untuk mengelakkan daripada 'virus'. virus di sini adalah member-member aku, untuk mengelakkan daripada gangguan kononnyelaaa....

kalau ikutkan aku, aku lebih senang kerja atau training di tempat terbuka tapi nak wat cam ne kena ikut perintah daripada penyimpan mohor besar(jurulatih aku le tu).

Lama lagi aku kena macam ni sampai bulan nam kot! tak pe la sabar je laa. aku kene ngan sorang lagi my partner - mack(bukan nama sebenar)

blog ni aku dah hantar kat semua my prenn untuk diorang kongsikan cerita yang aku kumpul daripada diorang gak!!

K PEACE....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home