...:::SniperBlogs:::...

Ya Allah, berkatilah kehidupanku seharian, Ya Rahman, Permudahkanlah urusanku, Ya Rahim, Berkatilah segala pekerjaan ku yang tidak melanggar hukum mu. Bismillahirrahmanirrahimm..

Monday, May 10, 2004

Camping Dan Climbing..

Dalam kita sibuk nak wat duti dan task dah pening pikir pasal suma tu, kita kena amik berat gak pasal otak kita yang 10sion atau 100sion ni. Kita kena release sama dia. So, solution dia kat bawah ni.

Salah sorang budak dalam department kitorang ada plan nak gi gunung ledang. Sorang kena bayar RM50, diorang tanya aku cam ne nak ikut tak?

Aku cakap bleh aje, benda macam ni semua pengalaman. tul tak? aku pon bukan orang johor so, secara automatiknya aku tak pernah naik gunung ledang. Gunung kinabalu aku pernah laaa naik. Tu pun sampai panar laban je, ni tempat berehat kat pertengahan gunung, itu ada masa aku ceritakan.

Malam ni kul 9.00 aku nak gi mancing, harap-harap dapatlaa ikan yang best (baca biest). Dua tiga minggu yang lepas aku tak de luck sangat.

Tapi cerita pasal mancing ni, ingat masa aku kat sabah dulu boleh kata setiap dua minggu aku gi laut, masa cuti skolah plak aku selalu menjala kat sungai. Dapat udang atau ikan kecil aku buat umpan mancing kat sungai belakang rumah aku, hujung minggu aku siapkan sampan dan enjin macam biasa ke LAUT plak.

Yariba-yariba-andle-andle

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home