...:::SniperBlogs:::...

Ya Allah, berkatilah kehidupanku seharian, Ya Rahman, Permudahkanlah urusanku, Ya Rahim, Berkatilah segala pekerjaan ku yang tidak melanggar hukum mu. Bismillahirrahmanirrahimm..

Thursday, May 06, 2004

Nombor Baru....

Aku nak tanya apsal bila ada orang tukar no phone dia baru, dia suka memainkan orang? hehehehe

ini kisah aku yang memainkan member aku ngan no baru aku, aku buat miss call berkali-kali dia carik orang bagai nak rak. dia tanya kawan ni dan tanya kat kawan tu. ada sekali tu dia tanya kat kawan rapat aku 'mat jambu ghan'. mamat ni ada no aku tapi macam mana ntah dia bleh cover.

Hehehhe thanx my prennz

aku tak puas lagi nak kenakan diorang ni...
sekarang aku dah kenakan diorang selama seminggu. nanti bila dah kantoi aku cakap kat korang.

ok makan time dah sampai....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home