...:::SniperBlogs:::...

Ya Allah, berkatilah kehidupanku seharian, Ya Rahman, Permudahkanlah urusanku, Ya Rahim, Berkatilah segala pekerjaan ku yang tidak melanggar hukum mu. Bismillahirrahmanirrahimm..

Monday, May 10, 2004

Pancing.. Pancing... Dan Pancing.....

Jumaat malam lepas aku gi mancing lagi kat tempat biasalaa...
Ni main tepi pantai je bang, saja je nak release tension. ada banyak citer yang berlaku masa aku mancing. kelaka, tragedi, sakit ati, tapi suma sekali seronok PEACE BROTHE'!!!

Aku pegi dalam kul 9.00 mlm guna umpan umpun-umpun(pumpun) ni umpan paveret orang kat sini mancing kat tepi pantai buat umpan. haaa boleh gak laa kalau kena gaya setiap ekor umpan yang kita guna tu boleh naik sekor ikan besar kecik belakang cerita, tul tak?

aku mancing pancing aku dua kali kusut dua kali aku sakit ati, lepas tu buang balik sangkut plak kat papan, kuar laa dialog yang buat aku dan member aku gelak malam tu.

Aku : Alamak sangkut kat papan plak!!! @#$#R^
Bong : Tak pe la bleh buat sampan!!! (kutuk aku mancing dlu guna sampan kt kg)
Aku : Ha'ah lepas ni naik plak broti, paku, tukul, bleh kita buat umah kat sini plak!!
(masa tu hujan renyai)

Masa balik plak ada tragedi skit laaa... memang mancing malam tu ada sikit suey laaa.. Pasal masa, tayar moto pancit plak @#$@#!#@&. tempat kena tu jauh gak laa daripada stesen minyak. bukan jauh jugak memang jauh laaaa...

Abih tu tolak ganti-ganti ngan member aku. letih laaa bang

balik je rumah dia dah dekat kul enam aku tak tido lagi pasal lagi sikit nak kul 6.30, masa tu awek aku akan tipon aku. everyday, cakap tak de laa lama mana pon. tapi boleh laa wat lepas rindu. terima kasih SU, hehehe itu tak leh citer lg banyak BAHAYA...

Lepas aku tdo sampai kul 12. aku balik hostel and To Be Continued.... (bukan citer ni tapi tido aku)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home