...:::SniperBlogs:::...

Ya Allah, berkatilah kehidupanku seharian, Ya Rahman, Permudahkanlah urusanku, Ya Rahim, Berkatilah segala pekerjaan ku yang tidak melanggar hukum mu. Bismillahirrahmanirrahimm..

Monday, May 10, 2004

Mei...

Bulan Mei dah datang,
Di mulakan dengan sambutan hari pekerja 1 mei.
aku yang tak kerja pon sambut cuti sebab yang ngajar aku kerja.
jadi hari pekerja semua pengajar aku cuti aku cuti laa...

Lepas tu ahad lepas 09 mei hari ibu,
buat yang tersayang ku ibu,
jasa mu membesarkan aku dan adik-adik
adalah satu perjuangan,
perjuangan mu adalah satu pengorbanan,
pengorbanan mu adalah pengorbanan yang tak mampu aku balas,
Moga tuhan yang maha esa memberikan kedudukan seeloknya kepada mu.

terima kasih ibu,
Aku ada sajak pendek untuk ibu,
petang ni aku publish.

Lepas tu 12 hb ni ada plak hari jururawat,
Dan buat yang tersayang Aisul Azriny Aziz
Kat Kolej Kejururawatan Klang dan yang tersayang adik angkat aku Squinah Muhri jugak kat kolej kejururawatan Klang,
Buat Suraya Md Noor kat kolej kejururawatan Pulau Pinang
SELAMAT HARI JURURAWAT,

P/s : Paberet aku kena injek best cam kene gigit semut memula sakit lepas tu gatal cam aku...hehhehe

tak abih lagi aku nak crite, lepas ni ada plak hari setiausaha, hari guru 16 mei, hari wanita, hari bapa, dan banyak lagi hari special kat bulan mei ni.

WARNING :
Belanja untuk hadiah dan kad pada bulan mei adalah yang tertinggi dalam setahun selain hari raya..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home