...:::SniperBlogs:::...

Ya Allah, berkatilah kehidupanku seharian, Ya Rahman, Permudahkanlah urusanku, Ya Rahim, Berkatilah segala pekerjaan ku yang tidak melanggar hukum mu. Bismillahirrahmanirrahimm..

Monday, May 10, 2004

Henset Baru....

Hari ni aku lupa satu perkara...

Kitorang pagi tadi meraikan sorang member aku yang pakai henset baru....

citer dia macam ni, masa perhimpunan pagi tadi **tut** telefon aku dia nak amik exam. so, dengan urgentnya aku carik sesapa yang ada kredit nak antar SMS la, tapi... tak de sorang pon, aku mintak la kat dia ni pasal dia ada nombor baru, peliknya dia tak nak bagi tuu... aku paksa pasal aku cakap urgent pasal **tut** aku nak amik exam,

Bila dia kuarkan henset semua member-member kecoh dan alaaa sesaje je nak 'UP'kan dia, hehehe itu dia Sony Ericsson T610, HAHAHA selamat pakai henset baru POT.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home