...:::SniperBlogs:::...

Ya Allah, berkatilah kehidupanku seharian, Ya Rahman, Permudahkanlah urusanku, Ya Rahim, Berkatilah segala pekerjaan ku yang tidak melanggar hukum mu. Bismillahirrahmanirrahimm..

Thursday, May 13, 2004

Password...

Petang ni aku masuk je kat lab, aku dah marah kat orang. ini semua pasal PASSWORD yang dulu aku tukar, sekali aku ingat dekat password lama aku, so komputer aku tu ada la dalam beberapa minit tak bukak.

lama gak aku termenung depan PC tu. kalau aku dah termenung mulut aku takkan diam aku akan membebel dan memaki. aku marah kat orang yang tukar password tu.

tak lama lepas tu member aku tuliskan password aku,TIADA.aku terkejut dan teringat yang password tu aku yang tukar.maknanya orang yang aku maki dan marah tu adalah diri aku sendiri.

ADOIIII
PEACE....
SORI KAT MEMBER YANG AKU SELALU MARAH.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home