...:::SniperBlogs:::...

Ya Allah, berkatilah kehidupanku seharian, Ya Rahman, Permudahkanlah urusanku, Ya Rahim, Berkatilah segala pekerjaan ku yang tidak melanggar hukum mu. Bismillahirrahmanirrahimm..

Wednesday, November 24, 2004

Adooooiiii.....

Assalamualaikum...

Hape nak jadi ngan kengkawan aku hari ni, wokey laa ini macam laaa.. aku mintak hampun dan mahap je laaa senang cerita..

Benda dah jadik aku nak wat lagu mana lagi??

Pejal aku mintak mahap ye... Aku tak niat nak ajak adik ko kuar tanpa bagi tau ko... aku tak sengaja... Mahap ye... dah laaa tuu jangan laaa marah lagik ngan aku, tak de gunanya ko marah aku lelama...

Tapi kalau ko nak marah gak aku tak leh laa nak ape... aku tunggu je laa sampai ko reda marah.. alaaa hujan leh berenti.. tak gitu?? dah laaa tu ye pejal.....


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home