...:::SniperBlogs:::...

Ya Allah, berkatilah kehidupanku seharian, Ya Rahman, Permudahkanlah urusanku, Ya Rahim, Berkatilah segala pekerjaan ku yang tidak melanggar hukum mu. Bismillahirrahmanirrahimm..

Tuesday, November 30, 2004

DaLaM kEnaNGaN

Semalam tidor aku telah di ganggu dengan bunyi hp aku... aku tengok jap baru kol 12 tengah malam...Ketika tu aku rasa hairan sangat sebab orang yang call aku tu menangis seolah2 ada sesuatu yang berlaku... aku pun bertanya pada dia kenapa dia menangis selalunya kalau dia call aku suara dia happy tak lah menangis macam tu....
Jawapan yang diberikan membuatkan aku terdiam... ketika tu aku tak mampu nak kata apa2.. dengan sendirinya aku tering balik kata2 pakcik tu.. pakcik tu pernah tanya kat kita orang " seandainya kita orang dah berjaya adakah kita orang akan lupakan anak dia.. dan adakah kita orang akan tolong anak dia jika anak dia berada dalam kesusahan" ketika tu aku hanya mampu tersenyum sebab aku tak berani nak bagi jawapan sebab aku sendiri tak tahu apa yang akan jadi pada masa akan datang.. 4 tahun dah pun berlalu.. namun aku tak pernah lupakan anak dia walaupun aku tak jumpa anak dia.. aku tetap akan call anak dia bila aku ada masa.....
AL_FATIHAH semoga tuhan mencucuri rahmat keatas beliau.. dan semoga tuhan tempatkan beliau di dalam golongan orang2 yang beriman...

-BudakComel-

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home