...:::SniperBlogs:::...

Ya Allah, berkatilah kehidupanku seharian, Ya Rahman, Permudahkanlah urusanku, Ya Rahim, Berkatilah segala pekerjaan ku yang tidak melanggar hukum mu. Bismillahirrahmanirrahimm..

Monday, November 29, 2004

Hadooiii laaa...

Assalamualaikum..

Minggu ni aku harap ke 'malang' an yang menimpa aku dua hari ni tak berterusan, semalam aku balik aku lupa nak mintak duit kat mak aku, aku balik dengan berbekalkan RM20 KL to Batu Pahat. Tolak tiket RM15 tinggal RM5, itu je laa duit aku minggu ni, minggu ni minggu last aku kat sini. Minggu depan pada 06 DEC 2004. Aku akan menjalani pembedahan. seteusnya cuti dua minggu dan menamatkan terus semester aku tahun ni. Sebelum aku menjalani Latihan Industri tahun depan. Aku LI kat GSI SDN BHD kat Plaza Perangsang, Shah Alam.

Minggu lepas aku dapat mesej pelik daripada zurisha.. Kalau dia baca entry ari ni.. jaga diri bebaik... Aku tak de kredit so aku tk leh balas dah mesej ko.. Sowwiiii bebanykkk ye...

Aku nak mintak maaf lagi sekali salah dan silap aku.. pada kengkawan blog aku thanx sudi jadik kawan aku.. doa aku sentiasa bersama kalian.. moga kita di lindungi-NYA dan sentiasa dalam keberkata-NYA, Assalamualaikum...

:(( Apa pasal blog aku rusak aaa....?? !(*^&*&%(&(*&(*&)(*&(^&&*

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home