...:::SniperBlogs:::...

Ya Allah, berkatilah kehidupanku seharian, Ya Rahman, Permudahkanlah urusanku, Ya Rahim, Berkatilah segala pekerjaan ku yang tidak melanggar hukum mu. Bismillahirrahmanirrahimm..

Tuesday, March 07, 2006

What should i do?

Last night i was dreaming about someone yang selama nih aku benci, dalam mimpi tuh ako macam act in a drama. Dalam drama tuh, ako sorang yang hina dina, miskin papa, at last datang sorang utusan dari istana kononnye.. Dia nak jodohkan ako ngn sorang pompuan tapi tak pasti plak pompuan tuh puteri ke ape ke.. Tapi aku tak leh terima dia, coz dia adalah pompuan tuh... adehhhh ape nak jadi nih.. makin ari aku makin slalu plak aku mimpi pasal dia... cam ne neh?? makin aku benci makin aku rindu sayang jadah aram plak... weii sniper dia dah nak tunang la tolong la lupa... what the f**k*ng thing u try to do huh?

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home