...:::SniperBlogs:::...

Ya Allah, berkatilah kehidupanku seharian, Ya Rahman, Permudahkanlah urusanku, Ya Rahim, Berkatilah segala pekerjaan ku yang tidak melanggar hukum mu. Bismillahirrahmanirrahimm..

Friday, December 03, 2004

Everything has a beginning has an ends...

...:::Everything has a beginning has an ends :::...

Yup.. sesapa yang minat filem trilogi matrix, pasti pernah mendengar atau membaca ungkapan di atas. itu adalah ungkapan yang memberitahu hakikat kehidupan bahawa setiap yang bermula pasti akan berakhir, dan setiap yang bertemu pasti akan berpisah dan selalunya perpisahan adalah sesuatu yang menyakitkan dan menyedihkan...

Walaupun aku tak kenal kesemua yang dalam senarai nama dalam snipe friends tu.. tapi aku bersyukur kerana blogging ni bagi gak sesuatu kat aku..

Aku dapat gak kawan dalam beberapa orang dan sempat gak jumpa ngan beberapa orang. aku ucapkan terima kasih dan aku nak mintak maaf kalau aku ada salah silap termaki, terkutuk, termarah dan segala 'ter' yang kita sebagai manusia tak lari dari melakukan kesilapan 'ter'sebut.

Ok lah aku tak tutup blog ni.. sebab mungkin jika ada masa.. aku akan masuk namun yang pasti sehingga march tahun depan aku takkan masuk..

23 haribulan december ni aku akan masuk wad (selepas penangguhan sepatutnya 16 haribulan). So selamat tinggal dan doakan aku selamat dan berjaya dalam apa jua bidang yang aku lakukan.

Jangan risau doa aku akan sentiasa bersama korang suma.. insya'allah...

Assalamualaikum...
"Everything That Has A Beginning, Has An End"

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home